Äntligen Fredag

Godmorgon alla glada människor! Nu i helgen är det Marknad här i Mora men jag ska vara ärlig och säga att den kanske inte är så mycket att hurra för om man är van vid Rättviks Marknad. Den marknaden måste ni gå på någon gång. De har allt och lite till och man kan gå där en hel dag. Hur stor som helst. Till marknaden i Mora lär man inte komma, ska regna hela dagen idag igen tyvärr. Jag ska i alla fall ta mig iväg ner till affären och handla lite, ska nämligen göra en glasscheesecake och en ananaspaj som jag ska göra för första gången. Till den ska jag ha vaniljglass. Jag har redan lagt ut recept på glasscheescaken och recept på ananaspajen kommer senare idag. Nu blir det frukost för min del.




Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: jag får typ en parfym varje jul haha :D

2009-07-10 @ 14:39:34
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0