The Heart Of Hockey?

Modo åkte på ännu en förlust igår mot Linköping : ( Modo ligger nu därför näst sist och har endast Södertälje bakom sig. Fortsätter det såhär så kommer det att sluta med att Modo får spela kvalserien, något jag hellst skulle vilja slippa vara med om. Blir det så så är det inget man kan göra något åt. Jag har sett några matcher med Modo denna säsong, både bra och dåliga. De kan ju, varför visar de det inte i varje match? I några matcher som jag har sett har man verkligen sett att de har velat vinna, de har kämpat för en seger. I andra matcher är det tvärtom. Jag hoppas att de visar vad de kan gå för nu och kämpar för en slutspelsplats. Detta lag kan bättre. För mig kom det som en chock  att Karol Krizan  skulle lämna Modo, men nu är det som det är. Vill man inte vara kvar ska man heller inte vara det, för allas bästa. Kom igen nu Modo...ge inte upp nu!



Svartvadet, kanske dags att ta ett rejält snack med killarna i laget

Kommentarer
Postat av: Sarah

För att vi ska vidare nu måste Kroatien eller Frankrike förlora alla sina och vi vinna alla.. stor risk - inte :(



HEJA LHC <333<33<333

2009-01-25 @ 14:30:58
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja o nästa VM är ju hemmaplan<3 ska du kolla live då ? :D

2009-01-25 @ 14:36:30
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0