Onsdag

Hej hopp : ) Har varit uppe en stund och fixat lite här hemma. Katterna är det full fart på, hehe. Sagas sår efter kastreringen ser så fint ut, ja, man ser det knappt alls längre. Jag är så glad att jag köpte just Sanny. Han är allt som jag ville ha i en katt. Han är hankatt, han är svart och vit, han är så himla snäll, mysig när han vill och så himla söt. Sötare katt får man leta efter. Han kommer jämt när jag ropar på honom, det gör visserligen Saga också när jag ropar på henne. Den enda som inte kommer är Zeplin, han vet väll inte vad han heter. Haha. Den lilla jäkeln  satt nyss och kissade i diskhon...trevligt. Gissa om jag blev glad? Jag är i alla fall stolt ägare till världens underbaraste katt...Sanny...eller Nanny som min systerdotter säger : ) Jag behöver bara visa en bild på Sanny i mobilen så säger hon direkt Nanny...gullunge.


Kommentarer
Postat av: BAACKONTRACK

sv: :)

allt bra? söta katter, dina?

2009-01-21 @ 11:07:55
URL: http://baackontrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0