Fredag

Har nyss varit nere på stan en sväng till arbetsförmedlingen samt apoteket. Var tvungen att köpa nässpray mot nästäppa eftersom den jag hade nästan var slut. Så typiskt att man ska drabbas av en ny förkylning när man precis har blivit frisk  från den förra. suck.

Idag ska jag ge er dagens filmtips på en film som jag tycker är rikigt bra. Imorgon är det också semifinal för Sverige i JVM, Gillar ni hockey får ni inte missa detta, de är otroligt duktiga och visar ett enormt hjärta.


Nu ska jag gå och fylla på ny sand till katterna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad för film tipsar du om?!

2009-01-02 @ 13:50:48
Postat av: Lucy

Du är lite som jag just nu, Mycket filmtittande =) Passa på medan det är lov ;P

2009-01-02 @ 20:07:15
URL: http://www.ucydoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0