Lite frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Kan bara räkna upp ett...Linda.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är ärlig, snäll och bryr mig om andra.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min blyghet, svårt att säga ifrån och är ibland för snäll.
4. Detta är jag rädd för: Att någon i min familj ska dö.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Choklad, frisk luft och minst en promenad
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Rita, dansa och ?
7. Detta tycker jag om att göra: Se på hockey, rida, se på film.
8. Detta vill jag göra just nu: Se Modo
9. Bästa känslan: Att vara kär.
10. Värsta känslan: Oro
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Han ska vara ärlig och omtänksam samt kunna visa sin kärlek.
12. Är jag kär just nu? : Nja
13. Jag vill gifta mig?: Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa till Island, köpa en islandshäst, se Modo live i Ö-vik.
15. Min käraste ägodel: Mina tre katter som jag älskar så mycket.
16. Något jag vill ha i present: En bärbar dator.
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor, t-shirt.
18. Favoritkläder:  Bekväma kläder, jeans.
19. Favoritdjur: Katt, hund och häst.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, rock, dansbandsmusik.
21. Favoritlåt just nu: Har många.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: Träslöjd, Svenska. Tråkigast: Idrott, tyska.
23. Stjärntecken: Stenbock
24. En bok jag älskar: Mannen som kan tala med hundar "Cesar och hans hundar".
25. En film jag älskar: Slagskott 2
26. Tv-program jag gillar: Andra Avenyn, Lyxfällan, Du Är Vad Du Äter.
27. Favoritdoft: Vet ej.
28. Detta äter jag gärna: Tacos, kyckling, pasta
29. Dricker helst: Juice, läsk, vatten, cider.
30. Favoritgodis: Choklad och salt lakrits.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Island.
32. Färg på mina ögon: Grön/bruna.
33. Min längd: 162.
34. Jag tror på: Vet ej.
35. Jag spelar: Inget.
36. Personer jag beundrar: Vet ej.
37. Så här bor jag: Trea i Mora.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga.
39. Det här tänder mig: -
40. Det här gör mig avtänd: Mycket.
41. Favoritfärg: Röd.
42. Favoritcitat: Har inget just nu.
43. En hemlighet jag vet: -
44. Bästa present jag fått: Min Modo matchtröja : )
45. Senast köpta skiva: Dansbandskampen tror jag.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Vet ej.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Vet ej.
48. Udda förmåga/egenskap: -
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt
50. Vad lyssnar du på just nu: Casanovas
51. Vad har du gjort/ska du göra idag: Jag har varit på arbetsförmedlingen. Ska spela NHL-07 på Playstation 2.
52. Var är dina föräldrar födda: -
53. Vad är det senaste du installerade på datorn: Cdex
54. Vilken är din favoritrestaurang: Kajsas Världshus i Rättvik. hahaha
55. När badade du i en pool senast: Vet ej.
56. Hur många barn vill du ha: 2.
57. Vilken musikstil tycker du mest illa om: Opera, rapp, hårdrock.
58. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: Nej.
59 Vad har du för TV-kanaler: De vanliga.
60. Har du åkt moped någon gång: Nej.
61. Har du busringt någon gång: Ja : ) Många gånger.
62. Har du fått felparkeringsböter: Nej.
63. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: Nej.
64. Vilken är den plats längst bort som du har besökt: Hahaha, måste vara Finland.
65. Har du en egen trädgård: Nej
66. Vilken är din favorit bland tecknade serier: Vet inte.
67. Kan du alla orden i nationalsången: Ja.
68. Badkar eller duschkabin: Badkar.
69. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden: Slagskott 2 och The Ringer. Väldigt roliga filmer.
70. Favoritpizza: Många, vesuvio, Kentucky.
71. Chips eller popcorn: Chips.
72. Vilken färg på läppstift använder du: Har bara använt rött. Brukar inte använda läppstift.
73. Har du rökt jordnötsskal någon gång: Nej
74. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling: Nej
75. Apelsin- eller äppeljuice: Båda.
76. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni: Åt pizza med min pojkvän.
77. Favoritchoklad: Älskar Alladin hjärtan.
78. När röstade du senast: Röstade på Scotts i Melodifestivalen.
79. När åt du en hemodlad tomat sist: -
80. Har du vunnit en prispokal någon gång: Nej.
81. Är du bra på matlagning: Ja det tycker jag.
82. Klarar du att tanka själv: Har aldrig tankat. Haha
83. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV: Nej.
84. Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.
85. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb: Nej.
86. Vad var det senaste du handlade: Glasswienerbröd och en festis päron.
87. Har du kräkts offentligt: Nej.
88. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Hitta den sanna kärleken.
 89. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
90. Har du ringt något betalnummer: -
91. Kan man vara vän med sitt ex: Ja det tror jag.
92. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Minns ej.
93. Hade du mycket hår som liten bebis: -
94. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Inget.
95. Vad har du i din väska: Inget just nu.
96. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Gör en massa saker innan jag går och lägger mig men vet inte om det är favoritsaker. Jag tömmer kattlådan, fyller på mat och vatten till katterna bland annat.
97. Vad har du att vara tacksam för: Att jag finns och att jag är ägare till världens underbaraste katt, Sanny.
98. Var hittade du den här listan? Hos Caroline.
99. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Sara (min syster), Shara och Lucy.
100. Har du svarat på alla frågor nu? Nej inte alla : ) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0