Skräckfilmsnörden...det är jag

Jag har alltid älskat skräckfilmer, det är ingen hemlighet. Eller älskar och älskar, det är någon slags hatkärlek jag har till dessa filmer. Inatt och fler andra nätter på sistone har jag halvdrömt att jag har varit med i något som kan liknas som en skräckfilm. Jag blev jagad av zombies bland annat. I slutet lyckades jag springa ifrån en zombie och till bilen. Allt hände på ICA Maxi och jag sprang alltså till bilen (jag som inte ens har körkort men i drömmen verkade det som om jag hade ett) och skulle köra till Södertälje. När jag åker i bilen upptäcker jag att jag har blivit biten. Haha. Inget lyckligt slut där inte.


Imorgon börjar Melodifestivalen och jag kommer nog inte rösta men jag lär hålla lite extra på Scotts.


Sverige vann igår mot Ryssland och spelade riktigt bra stundtals. Honken vaktade det svenska målet. Liv lär stå på lördag när de möter Tjeckien. Och den bästa matchen sparar vi till sist...nämligen den mot Finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0