Onsdag

Idag är det onsdag och gårdagen vill jag bara glömma. Usch så hemsk den var. Fick sova ensam ännu en natt. Tur man har tre glada katter här som får en att le hur hemskt alltting annat än är. Jag är fortfarande inte helt ok i kroppen och har fortfarande en stor klump i magen.

Vill tipsa er om filmer på Ginza och Cdon. Om ni letar riktigt ordentligt kan ni hitta riktigt bra filmer för under 50 kr. Jag beställde några igår. Man kan även hitta filmer för endast 10 kr.

GINZA Fraktfritt hela Februari om man beställer över 195 kr

You Me And Dupree 49 kr (Denna gick på TV för inte så länge sedan)
Weather Man 49 kr
Flickan I Källaren 29 kr
Terminal 49 kr
Employee Of The Month 40 kr (Denna är jätterolig vad jag kan komma ihåg.)

CDON 3 för 99

Sjöfartsnytt 33 kr
Slagskott  Andra Perioden 33 kr
Sova Med Fienden 33 kr


Kommentarer
Postat av: Sarah

hmm hoppas de känns bättre snart :) kramar

2009-02-11 @ 13:04:03
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0