Vänner från andra delar av Europa

Det är verkligen kul att få nya vänner från andra länder. Har fått många nya kontakter bland andra Regina fans. Hur kul som helst och de är verkligen supertrevliga, man får använda sin engelska också vilket kan vara bra att hålla igång. Jag fick först kontakt med två jättetrevliga tjejer från just Bosnien, Elmedina och Emma, sen hittade Dina från Serbien till min Regina grupp på Facebook och hon verkar vara ett riktigt Regina fan : ) Har skrivit en hel del med en tjej från Grekland också som heter Fei. Något som också var roligt var att hitta två svenska Regina fans, Mattias och Annika och Annika har precis som jag haft svårt att hitta Reginas musik. Idag fick jag kontakt med en supersnäll tjej från Ryssland som skrev att om jag ville ha Reginas album kunde hon skicka dem till mig och berättade också utförligt hur jag skulle göra om jag ville få kontakt med grabbarna i bandet som hon känner lite. Hon berättade att de är supertrevliga killar även privat men alla utom Davor har lite svårt med engelskan. Otroligt snällt av henne att hjälpa mig få deras låtar som jag ännu inte kunnat få tag i vilket jag annars aldrig skulle lyckas med. Det ska verkligen bli kul att lära känna dessa människor mer och samtidigt träna lite på engelskan.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Vad kul :) Jag som också tillbringade några timmar med att hjälpa dig leta :)

2009-08-10 @ 09:32:35
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Linda - ndaiL

Hur är läget idag? :)

2009-08-10 @ 11:31:39
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej!

Vad glad jag blev när jag hittade din blogg! Jag är ett alldeles nytt, men dock så hängivet, Reginafan! Det är precis som du säger svårt att hitta deras musik och även översättningar, så vad kul att du anstränger dig för att fixa det.



Det är klart att du ska gå på konserten den 30 oktober! Det vore ju en katastrof att missa den! När jag fick ett facebookmejl om det hoppade jag i taket av lycka. Var bor du?



Kramar från Kajsa i Göteborg

2009-10-24 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0