Sista mötet innan skolstarten

Idag ska jag på mitt sista möte hos Pelle innan skolan drar igång. Jag ska plugga igen, haha...känns som en evighet sen, eller kanske inte. Man har gått och gjort ingenting ett bra tag nu så det är dags att börja göra lite nytta så att man kan få jobb sen. Det är rätt skönt att det är en distansutbildning så att man kan sitta hemma i lugn och ro och läsa men jag hoppas att det är lite föreläsningar för det vore också lite kul. Att vara på skolan en dag i veckan känns lagom för då kan jag fortsätta att åka ut till stallet och rida om dagarna. Pluggandet går dock först så jag får se hur mycket det kommer att vara att läsa innan jag bestämmer hur jag ska lägga upp allting. Knepigt det där med busstider men det får lov att gå. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös för det är jag, så typiskt  mig, men det ska nog gå bra. Första dagen är alltid värst när allting är nytt, en ny skola, nya lärare o.s.v.

Nu ska jag göra mig klar och ta bussen till stan för att sedan gå till mötet. Sedan blir det en joggingrunda i regnet och lite styrketräning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0