Dags för sängen...och lite musik från Bosnien hörlurarna

Jag har nu sett två stycken filmer och känner att det börjar bli dags för sängen. Jag lär som vanligt lyssna lite på Regina innan jag somnar, haha. Om jag börjar tröttna lite på låtarna? Jo, lite kanske men de är ju fortfarande så himla bra. Tänk om man kunde få se dem live någon gång...Låt oss hoppas att de kommer till Sverige i framtiden : ) Jag skriver bara om Regina hela tiden känns det som, kanske är det bara en fas man är inne i som kommer att gå över, eller kanske inte : ) Jag älskar verkligen deras musik, den är så mäktig på något sätt och vilken röst Davor ha sen då... wow. Aco sjunger inte dåligt han heller ska jag säga. Yes, Linda har gått och förälskat sig i balkanmusik! Det är verkligen häftig musik som man blir glad av, går rakt in i hjärtat på en. Och med dom orden säger jag tack för mig för idag och lämnar er med lite musik från...ja, just det, Regina såklart!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Du har helt rätt.... En varningsklocka på den här "relationen". Synd dock, han är ju jättesnäll och fin men detta tog nog priset....

2009-08-15 @ 16:56:34
URL: http://andrea-lukic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0