090803

Idag bar det av till stallet igen och jag och Tolli red en ny väg. Följde ridled Siljan en bit och kom till en väg som Elisabeth har berättat om. Denna väg ska tydligen vara ganska lång och bra men jag kunde dock inte följa den idag eftersom man har en busstid att passa. Får bli en annan dag när man har skjuts. Idag hann jag även med att smörja in hans träns, skura klart boxen orkade jag bara inte.


Snart ska jag iväg till Granngården för att köpa en till flaska flugspray. Kostnader hela tiden, suck. Vi ska även höra med personalen om man kan få en provpåse på ett kattfoder som de har. Tänkte köpa det denna månad så att man sparar lite pengar. Vi kör annars med Royal Canin eftersom det innehåller mindre spannmål. Katterna dör nog inte av att äta den andra maten ett tag tills ekonomin är bättre. Tyvärr ska man säkert köpa böcker till utbildningen sen så det lär dröja innan man har pengar kvar på kontot : (


Kommentarer
Postat av: anne

jobbigt att ekonomin inte går ihop :/ men det med kattmaten löser sig nog, klart dem inte dör liksom ^^

2009-08-03 @ 16:02:53
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0