Vilse i skogen

Det får bli ett snabbt inlägg innan jag äter frukost och beger mig till stallet. Igår skulle jag prova en ny ridväg och det slutade med att jag och Tolli kom lite vilse i skogen. Vi hoppade över åar och gick över broar, allt för att försöka komma fram till en stig eller större väg. Till slut såg jag en traktor och tänkte att där måste det ju finnas en väg i närheten. Till slut var vi på känd mark igen. vi kom hem i alla fall och skönt var väll det. Inte nog med det, vi höll tidsplanen också : )

Igår fick vi reda på att vi får låna en kattfälla av borlänges Miljökontor, så snart är kanske Zeplin hemma igen. Håll tummarna.


Jag och Steingrimur (som jag inte red igår)

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Mysig bild!

2009-04-29 @ 09:15:34
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0