Onsdag

Nu har jag ätit frukost och ska snart bege mig ut till stallet för att ta en tur med Tolli och fixa i stallet. Igår hade jag lite tid över så jag hann ta ut Steingrimur på en kort tur, vilket han älskade. Han var riktigt pigg och ville gå över i galopp hela tiden : ) Tolli är lite seg som vanligt men det kan ha att göra med att han har fått gå samma vägar hela tiden eftersom jag ännu inte lärt mig så många. Det blir mycket bättre när all snö är borta på riktigt så att man kan rida på stigarna i skogen. Nu måste jag skynda mig så att jag inte missar bussen.


Har förresten inte hittat Zeplin än. Fick ett samtal från en av grannarna som har sett han på området så han är i alla fall här i närheten.


Kommentarer
Postat av: Sara

Liknande artikel finns på www.lt.se

2009-04-09 @ 12:11:31
Postat av: Sara

Hur är det syster?

2009-04-09 @ 23:07:20
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0