Dags för Sanny att kastreras

Ja, idag är det Sannys tur att åka till veterinären och bli kastrerad. Min lilla Sanny : ) Zeplin skulle också kastreras idag men han har väll flyttat. haha. Han har varit borta i snart tre veckor och man saknar honom rejält vid det här laget. Jag hoppas verkligen att han inte har flyttat. Jag har satt ut annons i Dalarnas Tidningar så det har blivit några samtal idag, dock från Vansbro, Gävle och Sandviken. Jag tror inte att han har försvunnit så långt bort, men man vet ju aldrig med Zeplin... Han är säkert bara ute och letar efter tjejer.


Igår blev det en lite lägre tur med Tolli och det var jättehärligt tyckte vi båda. Vi var ute i ca. 2 timmar och jag red en ny väg men tyvärr kunde jag inte rida hela vägen eftersom det fortfarande är för mycket snö på skogstigarna. Trist att det ska ta sådan tid innan det torkar upp så att man kan rida där. På fredag tar jag med mig mamma på en ridtur så då får Steingrimur komma ut också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0