Tråkigt värre

Boring är det ord som beskriver bäst hur jag känner det just nu...Boring boring boring. Hösten måste väll ändå vara den absolut tråkigaste årstiden. Är man dessutom arbetslös och knappt har några pengar, ja då är inte livet lätt alla gånger. Inne vill man inte vara, då sitter man bara vid datorn eller TV.n och glor. Ute vill man heller inte vara, nu börjar det ju bli så fruktansvärt kallt och ruggigt. Usch. Fy för denna tråkiga årstid... Blä. Nä nu är jag glad att jag har Sanny att busa med om dagarna tills Anders har slutat jobbet. Man blir bara så seg och rastlös av att inte ha något att göra. Sur blir man också, usch så lättretlig man kan bli. Vad tjänar man på det? Att gå runt och vara grinig hela tiden? Nej, nu låter jag negativ. Man ska ju se det positiva. Men det är inte alltid lätt, inte när allt är så jävla dystert. Men Sanny får mig att le, och så Olle så klart, men han är i Södertälje med matte och husse och Chip. Saknar Olle så jäkla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0