Klart med match på lördag

Ja, nu är det klart. På lördag ska jag se min första match med Modo denna säsong. Tänkte köpa hem matchen som är mot Södertälje. Min syster ska även hon se matchen så då kan vi ha lite diskutioner samtidigt : ) Just nu ska jag se Vem Kan Slå Filip Och Fredrik. Har en känsla av att det är lite uppgjort...Hmm, undrar om det faktiskt är så. Då är det ju helt onödigt att titta egentligen. helt värdelöst. Men ändå ska jag se programmet. Sen ska jag ta mig en kvällsmacka. Gott. Hatar att gå och lägga mig hungrig, då blir det ingen sömn. Sen blir det sängen med Sanny vid min sida...och Anders såklart. Godnatt så länge. (Jaha nu är Sanny igång igen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0