Give me some money...now!

När man nu vet att ens CV och ansökningsbrev är bra så finns det inte ett enda passande jobb att söka till! Gissa om man blir grinig. Jag får lite panik över att se hur ens pengar sakta försvinner och man får inte in några pengar så tillslut lär man väl stå på 0! Och till råga på allt så är det ju snart jul också. Vilket betyder att man ska köpa julklappar. Tre julklappar har jag redan köpt i alla fall. Till Anders, min syster och Sanny. Hittar man något bra så varför inte köpa det. Jag hade också sett fram emot Rättviks Marknad så mycket. Älskar den marknaden. Finns så mycket att se och köpa. Nu vågar jag inte åka dit, då gör man väl bara av med en massa pengar. Jag hoppas att jag får pengar från arbetsförmedlingen snart så man kan åka dit i alla fall.

Den 18 oktober bär det av till Södertälje igen. Då blir det hockey för hela slanten. Ska bli så roligt att få se Modo live igen. Det är något alldeles extra det. Och få träffa Olle såklart <3 Nej nu ska jag väl fortsätta att ha tråkigt tills Anders kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0