Dags att handla

Jag har så smått börjat vara ute lite med Sanny i sele och koppel, både på balkongen och ute på gården. Han är duktig och följer med bättre och bättre för varje gång. Han är inte så jätte förtjust i att ha selen på sig men försöker inte kryppa ur den eller bita i den.

Idag ska jag och Anders storhandla lite så Ann-Sofie kör oss till Ica Maxi lite senare. Skönt att fylla på skafferi och kylskåp litegrann. Måste köpa mycket frukt så att jag har något att tugga på, så att jag inte stoppar i mig en massa godis. Jag är nog sockerberoende och det är såååååå jobbigt när sockersuget kommer. Nu när man inte har så mycket pengar så är det inte så bra att åka och småhandla hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0