Tisdag - idag ska vi shoppa

Min mor ringde precis och sa att de åker från Rättvik nu. Snart ska vi ut och kolla runt i butiker. Jag måste se om jag kan hitta en klösbräda till katterna, eller nja, till Sanny. Det är bara han som klöser på den de har nu nämligen. Köpte en råtta till dem igår som skulle vibrera när man drog i ett snöre. Den kostade 59 kr och jag måste säga att det var ett mycket dåligt köp. Den kröp bara fram några centimeter och inte mer. Helt verdelöst enligt mig men katterna älskade den. De sprang runt med den i munnen hela kvällen. Anders köpte också en mus. Fast hans mus låter så fort katterna rör vid den. Den låter precis som en fågel så man skulle kunna tro ati vi har skaffat oss även en sådan. Haha. Anders köpte även en stor säck kattmat, det blev Royal Canin, Kitten. Tyckte att det var onödigt att köpa den just nu eftersom vi har kvar av Advance.

Det går inget bra för mig vad gäller jobbsökandet och på torsdag ska jag redovisa för Erik och Janne vilka jobb jag har sökt. Jag har sökt ett! Det var på ett superfint hotell i Tällberg.

Nu ska jag kila ut en snabbis och kolla om posten har kommit. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0