Plugga, ja varför inte

Var på arbetsförmedlingen idag och träffade min handledare. Klockan nio på morgonen, usch. Nåja, det gick riktigt bra i alla fall och det är nu klart att jag ska gå Jobbgarantin för ungdomar i väntan på jobb. Jag funderar också på att kanske gå en distansutbildning men har ej hittat något intressant förutom en med hästmassage som jag ville gå, tills jag såg att den kostade typ 28.000 kronor. Då körde det ihop sig kan man säga. Så idag tänkte jag att jobba med barn kan ju vara något. Hittade en distansutbildning för att bli barnskötare och hoppas att jag äntligen har hittat en utbildning jag faktiskt kan gå. Den ligger nere i Malmö så nu väntar jag bara på svar om den är 100 procent distans. Man kunde läsa helt i egen takt vilket låter helt perfekt. Vore bra om man kunde plugga den samtidig som jag går jobbgarantin för ungdomar, och skulle jag få jobb så kan jag ju fortfarande plugga, det är ju i egen takt. Så håll tummarna nu att jag kan gå denna utbildning. Vill så gärna.... Nu fick jag ett sms. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0