Min nya design

Nu har jag gjort om designen på min blogg lite. Vad tycker ni? Jag är rätt nöjd men ångrar att jag inte var lite mer uppmärksam på webbdesignlektionerna. Ikväll ska Anders på hockey så jag och Sanny blir själva. Jag hade velat gå på matchen jag med men har inte riktigt pengar till det just nu. Jo, jag har pengar men det finns viktigare saker att slänga ut pengarna på. En Modo match till exempel : ) Det blir mysigt att vara kvar hemma också och äta massor med choklad och bara se på tv och kela med Sanny. Han har börjat sova på min huvudkudde under nätterna... Haha, Vart ska jag ta vägen. hehe. Han är konstig, den där katten. Nej då, det är han inte. Eller?

Var nere en sväng på ÖoB idag och köpte ett par fleecetofflor. Skönt att ha på fötterna nu när höstmörkret krypper sig närmare. Nu tror jag att jag ska ta en liten chokladbit. Ha det bra så länge... Kramar från mig och Sanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0