JAAAAAAA!!!! Blir så glad!

Skickade iväg ett mail till hunddagiset här i Mora (http://byrackebo.se) . Undrade om de kanske behövde en medhjälpare. De ville inte ha någon just nu eftersom de nyss har öppnat. De vill ju se att det går runt åt dem först. Men eftersom de kanske behöver någon längre fram ville de att jag skulle komma förbi och hälsa på. Blev så glad att de ville det. I så fall tänkte jag titta förbi nästa vecka. Anders vet vart dagiset ligger  så han får visa mig, men eftersom vi ska iväg och jobba på ishallen imorgonkväll så hinner han ej det då. På fredag ska jag iväg till Arbetsförmedlingen igen, klockan 13.00. Leksand leder mot Mora med 5-1 och det är sista perioden nu.

Har sett klart Bonde Söker Fru och även min syster tittade. Hon tyckte att jag skulle bli bonde. haha. Visst, svarade jag, om du köper en gård till mig och några hästar. haha. Då tycker hon att jag ska köpa en trisslott. Som om man skulle vinna mer än 20 kr, om man ens lyckas vinna det. Nu ska jag kela med katterna och Heja på Leksand i smyg. Hahaha. Man får inte säga det högt när man bor här i Mora. Men laget i mitt hjärta är ju Modo så vem bryr sig om hur det går för varken Leksand eller Mora. Nästa lördag blir det Södertälje-Modo med pappa, Sara och Patrik. Längtar som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0