Idag blir det vilda västern

Har börjat städa lite då det blir finbesök idag. Ja, mina föräldar kommer på besök med hundarna idag. Det lär gå vilt till med de tre katterna. Jag undrar hur detta kommer att sluta. jag hoppas det går bra eftersom jag vill ha Olle några dagar innan han ska till Södertälje igen.

Inatt fick jag stänga in både Zeplin och Saga då de båda bajsar i badkaret och inte i lådan! : ( Sanny blev helt plötsligt ensam och fick busa med sig själv. Han låg och gosa med mig i sängen hela natten så jag har inte fått så mycket sömn tyvärr. Men han är ju så sött så man kan ju inte låta bli att kela med honom. Jag hoppas och tror att Mamma kommer att bli förälskad i honom också. : )

Nu ska jag städa färdigt och hoppa i duschen så att man är klar tills de kommer. Då drar kriget igång och mamma lär klaga på min städning trots att jag gör så gott jag kan. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0