Det var ju mycket hjälp man fick, kattjävel!

Med rubriken så menar jag inte att jag kallar någon av våra katter för kattjävlar, haha. Det var bara en rolig sak jag sa under en datalektion första året på gymnasiet. Eller, ja, Vippan tyckte att det var roligt... : ) Det var någonting vi skulle ha hjälp med och i word dokumentet kan man ju ha de här hjälpredorna, eller vad de nu kallas, Vi hade en katt. Jag ställde en fråga till denna katt men fick ju ingen hjälp där, varav jag utbrast "det var ju mycket hjälp man fick, kattjävel! Aja, det är historia, nu har jag ett gem i mitt word dokument. Tycker bara att den är irriterande.

Ikväll ska jag och Anders jobba nere i ishallen igen under J18 matchen. Blir spännande att se hur mycket pengar vi får in denna dag. Jag hoppas att det slutar att regna ute eftersom man kommer att cykla till ishallen efter middagen.

På lördag ska jag upp runt 5-tiden för att hinna med bussen som går 6.30 till Stockholm. Sen när jag har kommit hem till Södertälje ska jag till Frissan, mitt hår är så slitet i topparna. Sen blir det HOCKEY! Fan vad kul det ska bli. Modo Hockey är dom bästa!!!!!! Blir en spännande match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0