Tisdag

Idag är det städ- och tvättdag men vi ska också hinna få besök av Erik och hans son som kommer vid femtiden på fika. Jag och Anders köpte lite bullar och chokladbollar igår på Willys efter att ha varit på Granngården där jag köpte ett jääääättestort  ben till Olle i julklapp, och Chip fick ett litet, haha. Okej, Chip fick flera små istället. Fast egentligen borde det vara tvärtom eftersom Chp äter upp sina ben mycket snabbare än vad Olle gör. Nåja, vi får se vem som får det stora benet.

Som sagt städning idag igen, man vill ju inte ta hit gäster när det ser ut som ett bombnedslag. Nej, så illa är det inte. Jag brukar hålla ordning. Men först ska jag äta frukost och diska innan jag sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0