Onsdag

Godmorgon. Jag gick upp för ca. en timme sedan efter att ha spenderat natten i gästrummet. Anledningen till att jag sov där var att Anders snarkade så mycket och jag kände att jag hade problem med att sova. När jag vaknade i morse var jag lite stel trots att sängen var skön att sova i. Jag hoppas att han snarkar lite mindre inatt så att man kan sova i sin vanliga säng igen.

Katterna far runt som tokar just nu och jag blir galen på Sanny. Snart så har han väl ner något så som han springer runt.

Imorgon börjar det... Imorgon börjar Karjala Cup. Sverige möter Ryssland, Tjeckien och Finland. Ska bli så roligt att få se lite hockey. Älskar ju denna sport. Och vet ni vilken plats Modo ligger på? Först!!!! : ) Helt underbart, men i slutet kanske det ändå är bäst att ligga tvåa eller trea innan slutspelet börjar. Men till slutspel går vi, helt klart. Om Södertälje gör oss sällskap, återstår att se.

Nu ska jag äta lite frukost innan jag söker lite jobb eller försöker få tag på en praktikplats. Men det är verkligen inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0