Torsdag

Nu har jag kommit hem från Arbetsförmedlingen, mötet tog ca 15 minuter så det känns lite onödigt att sitta och åka dit för en så kort stund, men men. Hade lika gärna kunna tagit det på telefonen tycker man.

På hemvägen stannade jag till på Willys och köpte bregott och glödlampor till kökslampan. Nu ska jag äta lunch, jag är riktigt hungrig nu. Ikväll blir det handboll eller hockey med Modo. Vi får se vad jag väljer. Handboll först kanske, hinner ju se första halvleken innan Modo börjar spela klockan 19.00.

Köpte en skiva när jag ändå var nere på stan. Nu när det är dansbandskampen och allt så köpte jag ABSOLUTE Dansband på Åhlens. Kostade 179 kr.



2 dagar kvar till Dansbandskampen. Var med och rösta fram Scotts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0