Torsdag

Ja, då var det en ny dag igen... Förkylningen vill inte ge med sig och jag börjar bli orolig inför morgondagen. Ska nämligen jobba hela helgen och skulle dessutom ha gått på julbord imorgon på ishallen. Har ingen större lust med det om jag inte är bättre. Inte så kul att sitta där och hosta och ha sig. Har fått en sån jäkla jobbig rethosta, Bara kliar i halsen hela tiden. Jobba ska jag inte göra om jag fortfarande är sjuk efersom att jag står i kiosken. Var på en sån där liten hygienkurs på ishallen förut där de sa att man inte ska jobba bland livsmedlen om man har ens ont i halsen så... Hoppas att jag är frisk tills imorgon...eller i alla fall tills på lördag.

idag ska jag tvätta vid fyratiden. Andra planer har jag inte mer än att försöka bli frisk. Haha. Någon som har några tips? hehe

Kommentarer
Postat av: Lucy

Tack.. Den är riktigt skön, varm och gosig (bär den idag).. =) Hittar du någon liknande så köp en =)

2008-12-11 @ 11:35:56
URL: http://www.ucydoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0