Måndag

Dålig uppdatering jag vet...förlåt.

Var inatt uppe till 3. Jag var bara tvungen att se JVM. Sverige mötte Slovakien. Såg JVM förra året och det var riktigt roliga mattcher och jag måste säga att jag tycker att det är synd att man inte kämpar lika mycket i Allsvenskan och Elitserien samt Tre Kronor. Juniorerna tacklar och går mot mål och vill verkligen vinna och kämpar för det. Det blir roligare att se matcherna då. Ikväll är det match igen, men inte klockan 1 som tur är. Idag och på Nyårsafton börjar matcherna 20.30. Om jag ska titta? Ja, självklart. Om ingen drar mig bort från TV.n. hehe. Nu måste jag verkligen äta frukost. Var hungrig redan vid 1 när matchen började.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag såg hela matchen :)

2008-12-29 @ 11:44:06
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Joanna

sv, japp så är det =) Vem ska man annars berätta allt för? =) Vilka bloggar brukar du läsa?

2008-12-29 @ 12:11:01
URL: http://joannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0